Grozā nav neviena produkta.
€14.49
Minerālvielas, elektrolītu vielu jonus un glikozi saturoša šķidra papildbarība zirgiem, lai kompensētu elektrolītu vielu zudumus dzīvnieka pastiprinātas svīšanas gadījumā. Produkta sastāvā iekļautās vielas atbilst sviedru sastāvam, tāpēc rehidratācijas efekts ir izteikts un ātrs. Produktu ieteicams lietot dzīvnieka treniņa vai transportēšanas laikā, kā arī karstos laika apstākļos.
Noliktavā 10+ prece/-es
Lietošanai dzīvniekiem. Minerālvielas, elektrolītu vielu jonus un glikozi saturoša šķidra papildbarība zirgiem, lai kompensētu elektrolītu vielu zudumus dzīvnieka pastiprinātas svīšanas gadījumā. Produkta sastāvā iekļautās vielas atbilst sviedru sastāvam, tāpēc rehidratācijas efekts ir izteikts un ātrs. Produktu ieteicams lietot dzīvnieka treniņa vai transportēšanas laikā, kā arī karstos laika apstākļos.
Sastāvs: 11.4.1. nātrija hlorīds, 13.2.2. dekstroze, 11.2.6. magnija hlorīds, 13.11.1. propilēnglikols, 11.5.1. kālija hlorīds.
Organoleptiskās piedevas 1L: aromatizējošas sastāvdaļas 2b – glicīns (2b17034) 16500 mg. Tehnoloģiskās piedevas 1L: citronskābe (E330) 18 000 mg.
Analītiskie komponenti (%): mitrums 60%, kopproteīns <0,01%, kopšķiedra <0,01%, kopeļļas un tauki <0,01%, koppelni 16.5%, lizīns <0,01%, metionīns <0,01%, kalcijs 0,01%, nātrijs 6.7%, fosfors <0,01%, kālijs 0.4%, magnij 0.15%.
Devas un lietošana. Pirms lietošanas flakonu rūpīgi saskalināt! Pieaugušiem zirgiem (ap 500 kg dz.m.) vieglas slodzes gadījumā 20 ml vienu reizi dienā, vidējas slodzes gadījumā 50 ml vienu reizi dienā, lielas slodzes gadījumā 100 ml vienu reizi dienā. Kumeļiem/ponijiem (ap 250 kg dz.m.) 20-25 ml vienu reizi dienā. Pievieno dzeramajam ūdenim.
Uzglabāt bērniem nepieejamā un neredzamā vietā! Uzglabāt aizvērtā oriģinālā iepakojumā, vēsā tumšā vietā, sargāt no tiešiem saules stariem un sasalšanas! Produkts satur organiskas sastāvdaļas- nogulsnes/duļķainība nav uzskatāma par produkta defektu.
Iepakojums: 500 vai 1000 ML iepakojums (mērpudele). Derīguma termiņš: 24 mēneši no ražošanas datuma (date of production), skatīt uz iepakojuma. Ražošanas sērijas numurs: skatīt uz iepakojuma. Ražotājs: Ekspol s.c., Polija, atz. Nr. aPL3021014p. GMP numurs: GMP009159. Izplata: Bertas Nams SIA, Rīga.
Pielietojums | |
---|---|
Tips agro | |
Zīmols | |
Ražotājs | |
Dzīvnieka suga | |
Tilpums | 1 L |
Svars | 1 |
Svars | 1 kg |
Šeit Tu vari izvēlēties, kuras Animu sīkdatnes apstiprināt. Dažas no tām ir nepieciešamas pamatfunkciju veikšanai, bet citas Animu izmanto, lai uzlabotu lietotāju pieredzi.
Sīkdatnes tiek iedalītas sesijas sīkdatnēs un pastāvīgajās/pagaidu sīkdatnēs. Sesijas sīkdatnes tiek uzglabātas īstermiņā un izdzēstas brīdī, kad Jūs aizverat aktīvo interneta pārlūkprogrammu, kā Google Chrome vai Opera. Tikmēr pastāvīgās/pagaidu sīkdatnes tiks uzglabātas kādā konkrētā laika periodā. Cookies nav bīstami dati un tie palīdz pasargāt Jūsu privātumu. Sīkdatnes nekādā gadījumā netiks un netiek izmantotas, lai identificētu Animu interneta veikala Apmeklētājus, ļaunprātīgi izmantojot to privātos datus un informāciju.
Animu mājaslapa un interneta veikals izmantoto sīkdatnes, kas palīdz pārslēgt skatu no datora (desktop) versijas uz mobilā telefona versiju, pielāgojoties Jūsu ierīcei. Animu arī saglabā klientu un apmeklētāju uzstādījumus un seko aptaujām (feedback) par servisu, lai gādātu par labāku mājaslapas lietotāja pieredzi. Mēs saglabājam arī trešās personas sīkdatnes (piemēram, Google Analytics lietotāju plūsmas analīzei). Šos datus analizē trešā persona, un mūsu rīcībā nav šie dati, lai tos izmantotu.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Animu nodrošinātu pamatfunkcijas saviem klientiem un mājaslapas apmeklētājiem, kā iespēja ielogoties klienta profilā, produktu pievienošana iepirkuma grozam, apmaksas veikšana u.c.
Statistikas sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Animu saņemtu informāciju un to analizētu, izprotot mājaslapas apmeklētājus. Tā rezultātā tiek uzlabota lietotāju pieredze, kā arī tiek meklēti jauni, ērtāki iepirkšanās risinājumi Animu klientiem, pateicoties iegūtajai statistikai. Sīkdatnes palīdz novērtēt mārketinga kampaņas efektivitāti, taču tās neattiecas uz personalizētiem mārketinga piedāvājumiem.