0

Grozā nav neviena produkta.

Preču atgriešana

Animu klientiem, veicot pirkumu interneta veikalā www.animu.lv, ir tiesības visas iegādātās preces atgriezt 14 dienu laikā, nelietotas un oriģinālajā iepakojumā. Klientam nav obligācija minēt preču atgriešanas iemeslu.

Animu atsaucas uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu par atteikuma tiesībām attiecībā uz Distances līgumu un līgumu, kas noslēgts ārpus saimnieciskās vai profesionālās darbības vietas. 14 dienas stājas spēkā no brīža, kad klients vai iepriekš norādīta trešā persona (kura nav kurjers), ir ieguvuši preci(-es) savā īpašumā. Ja transportēšanas procesā no Animu noliktavas līdz klientam precēm ir radušies bojājumi vai tās neatbilst pasūtītajai precei (izmērs, krāsa, preces modelis), klients patur tiesības atteikties no pasūtījuma tā piegādes brīdī.

Klients nevar atgriezt preces, ja:

  • 1.1 atvērts tās iepakojums vai precei radušies bojājumi saskarsmē ar klientu;
  • 1.2 tā ir patēriņa prece, kas ir ātri izlietojama vai ātri bojājas, kā higiēnas preces.

Animu klienti var atgriezt iegādātās preces, 14 dienu laikā tās personīgi nogādājot vienā no mūsu 12 veterinārajām aptiekām vai Bertas Nams veterinārajā aptiekā Rīgā, Ventspils ielā 50 k.6. Pirms preču atgriešanas lūdzam sazināties ar mums: eveikals@animu.lv vai zvanot +371 29621422. Klientam jāievēro, ka:

  • 2.1 iegādātajai precei(-ēm) jabūt pilnā tās komplektācijā, nebojātai un tās oriģinālajā iepakojumā;
  • 2.2 klientam jāuzrāda pirkuma apliecinošs dokuments, kā pavadzīme vai čeks;
  • 2.3 pirms preču atgriešanas jāaizpilda preču atgriešanas pieteikums (skatīt zemāk);
  • 2.4 Animu darbinieks, saņemot preci(-es), veiks tās ātru inspekciju, lai pārliecinātos, ka ievērots 1.1 punkts par bojājumiem.

, mēs pieņemam arī ar kurjerdienestu vai Omniva pakomātu servisu atgrieztas preces, taču tām obligāti ir jāpievieno pirkuma apliecinošs dokuments – pavadzīme. Ja prece(-s) neietilpst pakomātā, iesakām tās nogādāt mūsu aptiekās personīgi vai ar kurjerdienestu. Atgriežot preci(-es) ar Omniva, lūgums norādīt konkrētu pakomātu un telefona numuru:

  • Rīgas T/C Spice pakomāts, Lielirbes iela 29;
  • +371 29621422

Lūdzam ar kurjeru vai Omniva atgriezto preci(-es) iesaiņot tā, lai transportēšanas procesā tā netiktu sabojāta un nerastos preces defekts. Saņemot atgrieztās preces un konstatējot defektus, kas radušies piegādes laikā un savienojami ar nepiemērotu iepakojumu, mums ir tiesības noraidīt atteikuma pieprasījumu un nepieņemt preci(-es).

! Atgriešanas izdevumus, kā Omniva pakomāta servisu vai kurjerdienestu, sedz klients. Piegādes maksa, ja tāda tika piemērota pasūtījuma piegādei, netiek atgriezta.

Atgriešanas izdevumi tiek apmaksāti tikai gadījumos, kad:

  • 6.1 kļūdu pieļāvusi Animu komanda, iepakojot nepareizo preci;
  • 6.2 precei ir acīmredzams un konstatējams ražotāja defekts.

Precei(-ēm) iztērētā nauda tiks atgriezta Jūsu norādītajā bankas kontā ne vēlāk kā septiņu (7) darba dienu laikā no brīža, kad prece(-s) būs nonākušas mūsu īpašumā kopā ar aizpildītu atteikuma veidlapu un pirkumu apliecinošu dokumentu.

Preču atgriešanas pieteikums