0

Grozā nav neviena produkta.

Noteikumi

Šajā sadaļā aprakstītie un izskaidrotie noteikumi aptver aktuālo informāciju, kas savieno www.animu.lv interneta veikala Apmeklētāju vai Klientu un Pārdevēju. Tiek ietverti vispārējie noteikumi par klienta līguma noslēgšanu Animu interneta veikalā.

Juridiskās attiecības starp Pārdevēju un Pircēju un abu pušu līguma noteikumu izstrādes pamatojumu nosaka Latvijas Republikas normatīvie akti. Noteikumos izmantotas, noderīgas definīcijas.

  • Pārdevējs: Centrs AV, Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), 45402008974 (Ventspils iela 50 k.6, Rīga, LV-1002).
  • Animu: fizisku veterināro aptieku un interneta zooveikala zīmols, kā juridiskais nosaukums atbilst Pārdevējam.
  • Interneta veikals: tīmekļa vietne ar adresi www.animu.lv, ko ikdienā uztur un vada Pārdevējs, izstādot preces pārdošanai. Interneta tīmeklī atpazīstams kā Animu.
  • Preces: jebkura veida preces, kas ir izstādītas pārdošanai Interneta veikalā. Pircējs tās var iegādāties, taču ne visas preces vienmēr būs pieejamas – ja prece vairs nav pieejama noliktavā, to uzreiz nevar iegādāties jeb šāda opcija nav pieejama.
  • Preces cena: Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) vadlīnijas Nr. 21 skaidro, ka “preču un pakalpojumu cenu norādīšana kalpo kā iespēja patērētājam, pieņemot lēmumu par darījuma (lasīt – pirkuma) slēgšanu, veikt cenu salīdzināšanu”. Interneta veikalā preces cena pirkuma veikšanas brīdī tiek norādīta pie katras preces, tajā iekļaujot Pievienotās vērtības nodokli (PVN).
  • Pircējs: ir fiziska vai juridiska persona, kura ir veikusi vai plāno veikt pirkumu Interneta veikalā. Privātuma politikā Pircējs tiek definēts kā Klients.
  • Interneta veterinārā aptieka Animu: (turpmāk kā E-aptieka) izplata Bezrecepšu veterinārās zāles un diētiskās dzīvnieku barības ar tīmekļa starpniecību. E-aptiekai ir piešķirta Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) speciālā atļauja ar beztermiņa licenci Nr. VA-086834/2, kas izdota Pārdevējam un tā struktūrvienībai.
  • Bezrecepšu veterinārās zāles: PVD klasificētas veterinārās zāles, kuras var izplatīt bez veterinārārsta izrakstītas receptes un to lietošanā Pircējam jāievēro īpaša piesardzība.
  • Veterinārārsts: Pārdevēja noteikta un PVD apstiprināta atbildīgā amatpersona, kurš sniedz konsultācijas par veterinārajām zālēm un E-aptiekā pieejamo produktu klāstu.
  • Distances līgums: atsaucoties uz Latvijas Republikas 1999. gadā noteiktu Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (turpmāk – PTAL), Interneta veikalā Pircējs ar Pārdevēju noslēdz līgumu. Tas nosaka, ka Pircējs ir izteicis nepārprotamu vēlmi iegādāties pirkumā norādītās preces, savlaicīgi apmaksājot pirkumu. Savukārt Pārdevējs apņemas šīs preces piegadāt Pircējam ar tā izvēlētu piegādes metodi.
  • Iepirkuma grozs: gluži kā fizisks iepirkuma grozs veikalā, Interneta veikalā Pircējs ievieto vēlamās preces virtuālā un vizuāli atpazīstamā iepirkuma grozā. Līdzīgi kā fiziskā veikalā, arī Interneta veikalā Pircējs var brīvi pievienot un izņemt preces no iepirkuma groza pirms apmaksas veikšanas. Kad ir veikts maksājums, preces no iepirkuma groza vairs nevar izņemt.
  • Kupons: atlaide Pasūtījumam, ko Pircējam piešķir Pārdevējs. Kuponam ir derīguma termiņš un noteikta atlaides forma (procents no pirkuma, vērtība pirkumam). Atšķiroties no Preču akciju cenām, Kupons Pircējam netiek piešķirts automātiski jeb tas ir jāievada
  • Pirkums jeb pasūtījums: Interneta veikalā veikts pasūtījums, kas norāda Pircēja izvēlētās Preces, ko iegādi Pircējs apmaksā ar vienu no Pārdevēja norādītajām maksājuma metodēm. Pircējs vienlaikus norāda arī veidu, kā saņemt Preces savā īpašumā. Pasūtījums tiek uztverts kā pabeigts tikai gadījumā, kad Pircējs ir veicis apmaksu, ko Pārdevējs ir saņēmis.
  • Atteikuma tiesības: Interneta veikala Pircēja, kurš PTAL definējams kā patērētājs, tiesības 14 dienu laikā kopš preču saņemšanas atteikties no tām, neminot iemeslu. Atteikums veicams atbilstoši Pārdevēja noteiktai kārtībai.

1. Kā veikt Pirkumu?

Interneta veikalā pasūtījumus var veikt gan tā Apmeklētāji, gan reģistrēti Klienti. Proti, nav obligācija reģistrēties, lai veiktu pirkumu. Veicot pirkumu www.animu.lv , vēlamās preces jāpievieno iepirkuma grozam, kas ikvienā interneta veikala ekrāna izklājumā ir atpazīstams ar iepirkuma groza ikonu. Katrai noliktavā esošai precei ir pievienota opcija ‘Pievienot grozam’. Pircējam konkrēti jānorāda pieejamie parametri, ja tādi ir pieejami attiecīgajai precei – skaits, svars vai izmērs, garša u.c. Lai palīdzētu izvēlēties pareizos preču parametrus, Pircējam noteiktā darba dienas laikā ir pieejams klientu čats. Kad prece ir pievienota iepirkuma grozam, tas tiek apstiprināts ar papildus tekstu, kur parādās opcija ‘Apskatīt grozu’. Pircējs var brīvi turpināt iepirkšanos grozu vai arī apskatīt iepirkumu grozu. Šāda iepirkuma groza opcija gan ir pieejama ikvienā interneta veikala izklājumā (izņemot 404 error), uzklikšķinot uz iepirkuma groza ikonas.

1.1 Grozs: detalizēti demonstrē iepirkuma grozu ar izvēlēto preču pieejamību, izvēlēto preču daudzumu, paramteriem un cenu ar PVN (preces un piegāde). Tiek dota opcija pievienot atlaižu kodu jeb ‘kuponu’. Kopsavilkumā apkopota kopējā iepirkuma groza vērtība (eiro) un piegādes metode.

1.2 Turpināt noformēt pirkumu: šajā solī Pircējs var izvēlēties veikt ātro pasūtījuma noformēšanu, izveidot klienta profilu vai ienākt profilā kā jau reģistrēts klients.

1.3 Pirkuma noformēšana: tiek prezentēts pirkuma kopsavilkums ar obligāti aizpildāmiem personas datu laukiem: vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese. Bez šiem datiem Pārdevējs nevar izpildīt distances līguma nosacījumus, jo informācija ir nepilnīga.
1.3.1 Piegādes adrese nav obligāti jānorāda, ja tiek izmantots pakomātu pakalpojums vai pasūtījums tiks izņemts kādā no Animu filiālēm.
1.3.2 Juridiskām personām jāievada arī uzņēmuma nosaukums, adrese un reģistrācijas numurs.
1.3.3 Šajā solī Pircējs izvēlas piegādes metodi un piegādes adresi, ja nepieciešams. Tāpat pircējs var pievienot pasūtījumam komentāru.
1.3.4 Pirms pasūtījuma veikšanas, Pircējs izvēlas apmaksas metodi: bankas pārskaitījums, tiešais bankas maksājums (BankLink) vai karšu maksājums.

1.4 Veikt pasūtījumu: līdz ko Pircējs apstiprina pasūtījumu ar ‘Veikt pasūtījumu’ opciju, stājas spēkā distances līgums.

2. Apmaksas metodes

Interneta veikalā Pircējs var ērti norēķināties ar bankas pārskaitījumu (manuāls process, ielogojoties interneta bankā), tiešo bankas pārskaitījumu (BankLink) vai karšu maksājumu. Veicot apmaksu ar bankas pārskaitījumu, Interneta veikals nosūta Pircējam informāciju par bankas rekvizītiem. Apmaksas metodes var ētri izvēlēties pirkuma noformēšanas procesā (Privātuma politika, 1.3 punkts).

2.1 Pie katras preces ir norādīta cena ar noteiktu pievienotās vērtības nodokli (PVN), un konkrētā prece tiek pārdota par šo cenu.
2.1.1 Preču cenā nav iekļauta preču piegādes maksa! Piegādes metodes un izmaksas iespējams aplūkot Piegādes sadaļā. Veicot pirkumu, piegādes metodes un cenas tiek parādītas iepirkuma groza kopsavilkumā un pirkuma noformējuma fāzē.
2.1.2. Bezmaksas piegāde Latvijas teritorijā uz Omniva, Venipak un DPD pakomātiem tiek piemērota pasūtījumiem (iepirkuma groza vērtība) virs 39.99 eiro.
2.1.3. Bezmaksas piegāde ar Venipak kurjeru Latvijas teritorijā tiek piemērota pasūtījumiem ar iepirkuma groza vērtību virs 79.89 eiro.

2.2 Pircējs nevar veikt pasūtījumu interneta veikalā un par to veikt apmaksu, saņemot preci Animu filiālēs vai ofisā. Pirms tiek uzsākta Pircēja iegādāto preču izsūtīšana jeb piegāde, Pārdevējam jāsaņem maksājuma apstiprinājums. Ja Pircējs vēlas veikt apmaksu skaidrā naudā vai ar bankas karti, izmantojot fizisku karšu termināli, iesakām apmeklēt kādu no Animu veterināro aptieku filiālēm un veikt atsevišķu, ar interneta veikalu nesaistītu pirkumu.

2.3 Pircējam veicot pirkuma apmaksu ar bankas pārskaitījumu, pirkums tiek pieņemts kā apmaksāts tikai brīdī, kad Pārdevējs ir saņēmis apstiprinājumu no bankas.

3. Preču piegāde

Pārdevējs apstrādā pasūtījumus darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00. Ārpus šī laika veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un sagatavoti nākošajā darba dienā. Piemēram, ja pasūtījums tiek veikts piektdienas vakarā pēc plkst. 18:00 vai sestdien/svētdien, tad pasūtītās preces tiks izsūtītas pirmdien. Ja pasūtījums tiek veikts trešdienas vakarā pēc plkst 18:00, un nākošā diena ir svētku diena, tad pasūtījums tiks apstrādāts un preces izsūtītas piektdien, ja tā nav svētku diena.

3.1 Šobrīd piegādi veicam tikai Latvijas teritorijā un nodrošinām, ka preces sasniedz Pircēju 1-4 darba dienās.
3.1.1 Pārdevējs neatbild par piegādes aizkavēšanos, kas notikusi piegādes pakalpojuma nodrošinātāja vainas, laika apstākļu un citu (ar Pārdevēju nesaistītu) iemeslu dēļ. Tiesa, Pārdevējs apņemas palīdzēt komunikācijā starp Pircēju un piegādes pakalpojuma sniedzēju, palīdzot rast ātrāku un izdevīgāku risinājumu.
3.1.2 Informācija par Preču piegādātājiem aprakstīta Piegāde informācijas sadaļā.

3.2 Ja Pircējs kā piegādes metodi norādījis kurjera pakalpojumu, Pircējam pasūtījuma veikšanas procesā jānorāda precīzs telefona numurs un adrese. Pasūtījums tiks piegādāts uz norādīto adresi, kamēr telefona numurs tiks izmantots kontakta uzturēšanai starp Pircēju un kurjeru. Pircējs ir atbildīgs par precīzu datu sniegšanu. Līdz ko pasūtījums ir apstiprināts, Pircējs vairs nevar mainīt piegādes adresi.
3.2.1 Kurjers sazināsies ar Pircēju, lai precizētu preču piegādes adresi, precīzu atrašanās vietu, kā arī informēs par laiku vai laika intervālu, kurā kurjers izpildīs piegādi. Tamdēļ ir ļoti svarīgi norādīt precīzu telefona numura informāciju, lai kurjers var sazināties ar Pircēju.
3.2.2 Pircējam jāapzinās, ka kurjers nevar atļauties ilgstoši gaidīt Pircēju norādītajā adresē. Pircējs uzņemas atrasties norādītajā adresē, norādītajā laikā, lai saņemtu pasūtījumu no kurjera. Ja kurjers cenšas sazināties ar Pircēju, taču nesaņem atbildi, preces var tikt nepiegādātas. Preču nepiegādāšanas gadījumā nauda par precēm un preču piegādi Pircējam netiek atgriezta.

3.3 Ja Pircējs ir izvēlējies pakomātu servisu, tam tiek nosūtīta īsziņa, kad prece ir ievietota pakomātā. Šajā īsziņā vai paziņojumā e-pastā ir izlasāma informācija par preču izņemšanas pakomātu, uz kuru jādodas Pircējam. Tāpat tiek pievienots kods, kas ievadāms paša pakomāta displejā.

3.4 Ja prece, kuru Pircējs ir pasūtījis, nav vairs pieejama (tehniska kļūme noliktavas sistēmā; prece vairs netiek ražota un nav tirgū), Pārdevējam ir tiesības pasūtījumu nepieņemt. Pārdevējs patur tiesības veikt daļēju pirkuma izsūtīšanu, ja tas tiek saskaņots ar Pircēju un šāds lēmums ir saprātīgs vai nepieciešamas (laicīgai piegādes nodrošināšanai). Piemēram, viena no divām Pircēja iegādātajām precēm ir noliktavā, bet otra vairs nav. Pircējs izvēlas, ka noliktavā esošā prece tiks nosūtīta vispirms, bet neesošā – atsevišķi. Šādā gadījumā Pārdevējs sedz otrreizējās piegādes izdevumus.
3.4.1 Ja Pircējs kā piegādes metodi ir norādījis pasūtījuma izņemšanu kādā no filiālēm, pārdevējs otrreizējās piegādes izmaksas nesedz.

4. Preču saņemšana

Preču saņemšanas brīdī, ar jebkuru piegādes metodi, Pircējs apstiprina faktu par preču saņemšanu. Kopā ar pasūtītajām precēm iepakojumā atrodama arī pasūtījuma pavadzīme, kas uzrāda visas pasūtītās preces, to nosaukumu, ražotāju, cenu ar un bez PVN, kā arī kopējo summu par precēm un piegādi.

4.1 Preču pavadzīme netiek parakstīta fiziski, jo tas ir elektroniski sagatavots dokuments un Pircējs ar Pārdevēju distances līgumu noslēguši elektroniski. Pircējs, veicot pasūtījumu interneta veikalā, savus personīgos un pirkuma datus neizpauž ārpus interneta veikala vides. Pircējs piekrīt distances līguma noteikumiem, ieskaitot faktu, ka preču pavadzīme ir sagatavota elektroniski, bez fiziska paraksta.

4.2 Pircējs var izņemt pasūtījumu Animu filiālēs un mūsu centrālajā birojā/noliktavā Rīgā, Ventspils ielā 50 k6, LV-1002. Saņemot preces, pircējam jānosauc pasūtījuma numurs vai Pircēja vārds un uzvārds. Pasūtījumu var izņemt arī Pircēja pilnvarota persona, kurai jāzina pasūtījuma numurus un Pircēja vārds un uzvārds.
4.2.1 Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām Pircējam informēt Pārdevēju par pilnvaroto personu, kura izņems pasūtījumu Pircēja vietā. Tas paveicams, rakstot mums klientu čatā darba dienās no plkst. 9:00 līdz 17:00 vai rakstot uz eveikals@animu.lv, virsrakstā minot ‘Pasūtījuma saņemšanai pilnvarota persona’.

4.3 Preču piegādi uz Animu aptiekām e-veikala pasūtījumiem veicam reizi nedēļā. Lai precizētu piegādes dienu, aicinām sazināties ar mums, zvanot Animu komandai uz tālruni +371 22303545, uzdodot jautājumu šeit pat klient čatā vai rakstot uz e-pastu eveikals@animu.lv. Lai pasūtījums tiktu nogādāts laicīgi uz Jūsu izvēlēto filiāli, tam ir jābūt noformētam līdz iepriekšējās darba dienas plkst 16:00

  • Pirmdienās vedam: Tukums, Kuldīga, Ventspils;
  • Trešdienās vedam: Rūjiena, Valmiera, Limbaži;
  • Ceturtdienās vedam: Jēkabpils, Daugavpils;
  • Piektdienās vedam: Ogre.

5. Preču atgriešana

Animu klientiem, veicot pirkumu interneta veikalā www.animu.lv, ir tiesības visas iegādātās preces atgriezt 14 dienu laikā, nelietotas un oriģinālajā iepakojumā. Klientam nav obligācija minēt preču atgriešanas iemeslu.

5.1 Preču atgriešanas process aprakstīts Preču atgriešanas sadaļā, kur aizpildāms preču atgriešanas pieteikums.

6. Preču uzglabāšana un kvalitāte

Visām precēm, ko Pārdevējs izplata interneta veikalā, ieskaitot Veterinārās bezrecepšu zāles, ir ražotāja noteikts derīguma termiņš, kas Pircējam jāievēro, saņemot un lietojot preces. Šis termiņš ir norādīts uz preču iepakojuma, un Pārdevējs iesaka Pircējam pārliecināties par derīguma termiņu, saņemot preces savā īpašumā.

6.1 Pircējam ir pienākums, atverot pasūtījuma iepakojumu, kurā atrodas preces, pārbaudīt:
6.1.1 Vai piegādātās preces un to skaits atbilst pasūtījumam;
6.1.2 Vai piegādātajām precēm nav acīmredzami defekti un bojājumi;
6.1.3 Vai piegādātajām precēm nav iepakojuma bojājumi.

6.2 Ja Pircējs preču saņemšanas un pasūtījuma iepakojuma atvēršanas brīdī konstatē kādu no 6.1.1-6.1.3 punktiem, lūgums sazināties ar Pārdevēju (e-pasts: eveikals@animu.lv) 48 stundu laikā kopš fakta konstatēšanas, lai kopīgi tiktu apzināta situācija un rasts risinājums, ja nepieciešams.

6.3 Pircējs ir atbildīgs par preču drošuma, funkcionalitātes un kvalitātes saglabāšanu 14 darba dienās pēc preču saņemšanas jeb attiekuma tiesību termiņa laikā.

6.4 Ja preces tiek izmantotas tām neparedzētos nolūkos, Pircējs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos. Atteikuma tiesības Pircējs var izmantot, ja preces ir:
6.4.1 nelietotas;
6.4.2 nebojātas;
6.4.3 oriģinālajā iepakojumā ar aizsardzības plēvi, nebojātām etiķetēm u.c.

6.5 Pirms preču lietošanas Pircējam ir rūpīgi jāizlasa preces lietošanas instrukcija un informācija par preci un tās uzglabāšanas nosacījumiem. Ja Pircējs neievēros preču uzglabāšanas nosacījumus vai lietošanas instrukciju, tas zaudēs tiesības izmantot preču garantiju, atteikuma tiesības un iespēju pieteikt patērētāja pieprasījumu.

7. Neatbilstošas preces

PTAL skaidro, ka Pircējs jeb “patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu (2) gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem. Par preces iegādes dienu uzskatāma diena, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci.”

7.1 Pircējs var iepazīties ar savām tiesībām, kad saņemta līgumam neatbilstoša prece: PTAL VII nodaļa, 27. un 28. punkts.

8. Personas dati

Balstoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) 4. pantu, personas dati definējami kā jebkura informācija, kas ir saistīta ar identificētu personu – fizisku personu, kuru var tieši vai netieši identificēt, atsaucoties uz identifikatoru. Animu šie personas dati var būt:

8.1.1 Identifikācijas dati: personas vārds un uzvārds, bankas konta dati;
8.1.2 Kontaktinformācijas dati: pasūtījuma piegādes adrese, telefona numurs, e-pasta adrese;
8.1.3 Komunikācijas dati: e-pasta adrese un vēstules, kas izmantotas komunikācijā starp Klientu/Apmeklētāju un Animu;
8.1.4 Ar pakalpojumu saņemšanu saistīti dati: interneta veikalā veiktie pirkumi, nepabeigtie pirkumi, iesniegtie preču atgriešanas pieteikumi, sūdzības u.c.;

8.2 Ar personas datu ieguvi, to apstrādi, apstrādes nolūkiem un datu apstrādes juridisko pamatojumu iespējams iepazīties Privātuma politikas 3., 5., 6., un 7. punktos.

9. Atlaides kuponi

Interneta veikals saviem Pircējiem noteiktos laika periodos piedāvā izdevīgus piedāvājumus, kad Pircējam, lai tos izmantotu, iepērkoties jāieveda atlaižu Kupona kods. Šādi Kuponi tiek izplatīti epastu jaunumu saņēmējiem, pirmajiem klientiem, sociālo tīklu sekotājiem, kā arī īpašu akciju gadījumā. Atlaižu Kuponu izmantošanai attiecas sekojoši nosacījumi:

9.1. Animu Pircējs vienlaicīgi nedrīkst izmantot vairāk par vienu atlaižu Kupona kodu. Piemēram, 10% atlaides Kupons nedrīkst tikt apvienots ar citu 15% atlaižu Kuponu, kā rezultātā atlaides apmērs summētos. Izņēmuma gadījumos Pircējs drīkst izmantot vairāk nekā vienu atlaižu Kuponu, ja to atļauj sistēma (bet ne vairāk par diviem kodiem vienlaikus), un Animu patur tiesības izvēlēties sakombinējamos atlaižu Kuponus.
9.2 Atlaižu Kuponus Pircēji var izmantot Interneta veikalā, taču liela daļa Kuponu attiecas gan uz fiziskajām filiālē, gan Interneta veikalu. Par atlaižu Kuponu izmantošanas nosacījumiem Pircējs tiek informēts, kad tiek paziņots par Kupona aktivizēšanu.
9.3 Iegādājoties Preces, Pircējam precīzi jānorāda atlaižu Kupons tam paredzētajā lauciņā – Iepirkuma groza sadaļā.
9.4 Personalizētie atlaižu Kuponi, kas piešķirti individuāli konkrētam Pircējam, nevar tikt pārsūtīti citām personām.
9.5 Atlaižu Kuponu derīguma termiņu nosaka Pārdevējs.
9.6 Ja Kupona derīguma termiņš ir īsāks par 30 (trīsdesmit) dienām, Pircējs tiek par to informēts.
9.7 Kupons neietver bezmaksas piegādi, ja vien par to neziņo Pārdevējs. Tas neattiecas uz gadījumiem, kad pasūtījuma kopējā vērtība pārsniedz noteikto bezmaksas piegādes politiku (piemēram, pasūtījums virs 40 EUR Latvijas teritorijā ar Omniva pakomātiem). Atsevišķos gadījumos Kuponam var tikt piešķirta bezmaksas piegāde, neatkarīgi no pasūtījuma vērtības, taču šādos gadījumos Pārdevējs skaidri informēs Pircēju.
9.8 Ja Pircējs vēlas atgriezt ar Kuponu iegādāto preci, Pārdevējs ir tiesīgs atmaksāt preces vērtību, kāda tā bijusi ar atlaižu kodu un nevis preces pamatvērtību.
9.9 Ja Pārdevējs kuponu piešķīris ar nolūku Pirkuma saturu ziedot labdarībai (piemēram, kupona kods UKRAINA, aktuāls no 10.03.2022), Pircējs apzinās, ka Pirkuma saturs tiks novirzīts konkrētam labdarības mērķim un to var saņemt konkrēta labdarības organizācija, nevis Pircējs iegādājies Preces ar atlaidi saviem personīgajiem nolūkiem.

10. Sūdzības, priekšlikumi un strīdu izskatīšana

10.1 Pārdevējs ir atvērts Pircēja sūdzību un priekšlikumu uzklausīšanai. Pircējs

10.2.1 Ja Pircēja un Pārdevēja starpā radies strīds saistībā ar Pirkumu, abām pusēm jācenšas komunicēt strīda iemeslu un risinājumu sarunas vai sarakstes formā. Komunikācijas mērķis ir vienoties par abpusēji izdevīgu un akceptējamu risinājumu. Komunikācijai jābūt racionālai un saprātīgai, bez lieku, kāpinātu emociju iesaistīšanas – abās pusēs ir cilvēki, kuri vēlas sasniegt šo komunikācijas mērķi.
10.2.2 Gadījumā, ja strīda komunikācijas mērķis netiek sasniegts ar 10.2.1 punktā minētajām metodēm, to par pārvirzīt un nodot PTAC vai Latvijas Republikas tiesā.

11. Veterinārārsta konsultācija un E-aptiekas Bezrecepšu veterināro zāļu lietošana

Ja Pircējs vēlas iegādāties Bezrecepšu veterinārās zāles ar tīmekļa starpniecību jeb E-aptiekā, tam pirms Pirkuma veikšanas ir tiesības saņemt bezmaksas konsultāciju, noskaidrot papildus informāciju un gūt nepieciešamo padomu Preču iegādei. Šādu konsultāciju par pareizu Preču lietošanu un to piemērotību mājdzīvniekam sniedz Veterinārārsts.

11.1 Pircējam ir pienākums sazināties ar E-aptieku, ja radušies jautājumi vai šaubas par Bezrecepšu veterināro zāļu lietošanu, bet Veterinārārstam ir pienākums atsaukties uz šo saziņu, rakstiski vai telefona sarunā.
11.1.1 Lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, Pircējam jāzvana uz E-aptiekas telefonu +37128800842. Tā darba laikā, (darba dienās 10:00-18:30, sestdienās 10:00-18:00, svētdienās 10:00-17:00). uz telefona zvanu atbildēs Veterinārārsts, sniedzot informāciju un konsultācijas par Bezrecepšu veterinārajām zālēm un citiem saistošiem produktiem.
11.1.2 Ja Pircējs vēlas saņemt operatīvu atbildi, ieteicams veikt zvanu. Ārpus norādītā darba laika Pircējs var sasniegt Veterinārārstu, rakstot e-pasta vēstuli uz info@animu.lv vai aizpildot saziņas formu E-aptiekas informācijas sadaļā. Veterinārārsts ar rakstisku ziņu iepazīsies nākamajā darba dienā.
11.1.3 Pircējam ir visas tiesības, ja tā ir visparocīgākā metode, konsultāciju saņemt, 11.1.1 minētajā darba laikā ierodoties veterinārfarmaceitiskās darbības vietas adresē, kas norādīta E-aptiekas informācijas sadaļā.

11.2 Jāņem vērā, ka Pircējs Bezrecepšu veterinārās zāles var iegādāties bez Veterinārārsta izrakstītas receptes un pielieto tās mājdzīvniekam pastāvīgi kā pašārstēšanas līdzekli. Līdz ar to Pircējam ir pienākums pārliecināties par Bezrecepšu veterināro zāļu piemērotību konkrētajam gadījumam un apzināties savu līdzdalību to pielietošanas procesā. Ja Pircējs lūdzis Veterinārārsta konsultāciju, Veterinārārstam ir jāpārliecinās par Pircēja apziņu un Bezrecepšu veterināro zāļu lietošanas pareizumu.

11.3 Pārdevējs piesardzības un drošības nolūkos, lai Pircējs ievērotu Bezrecepšu veterināro zāļu lietošanas nosacījumus un negatīvi neietekmētu mādzīvnieka veselību, veic sekojošas darbības:
11.3.1 Pārliecinās, ka uz Bezrecepšu veterināro zāļu fiziskā iepakojuma ir redzami brīdinoši uzraksti, kā noteikts Latvijas Republikas normatīvajos aktos;
11.3.2 E-aptiekā katrai precei ir pievienots informatīvs apraksts par tā pielietojumu, sastāvu, pielietošanas ierobežojumiem, brīdinājumiem u.c. Pircējam pirms Pirkuma veikšanas ir pienākums ar šo informāciju iepazīties.

11. Distances līgums

Pircējs ar pirkuma apstiprinājumu apliecina, ka piekrīt noslēgt distances līgumu ar Pārdevēju. Tas nozīmē, ka distances līgumu Pircējs ir noslēdzis saskaņā ar PTAL noteikumiem.

11.1 Distances līgums tiek noslēgts elektroniski brīdī, kad Pircējs ir pabeidzis maksājumu par pirkumu, un to apliecina maksājuma apstrādes sistēma. Līdz ar līguma noslēgšanu:
11.1.1 Pircējs uzņemas pildīt līguma saistības;
11.1.2 Pircējs apzinās, ka tai ir finanšu līdzekļi, lai veiktu apmaksu par pirkumu un tajā apkopotajām precēm.
11.1.3 Pircējs, kurš nav sasniedzis pilngadību jeb 18 gadu vecumu, apstiprina, ka tam ir likumīgs pārstāvis, informēts par distances līgumu. Šis pārstāvis ir devis piekrišanu līguma noslēgšanai un apņemas uzņemt līguma saistības, ja to nespēj nepilngadīgais Pircējs.

11.2 Līgums ir spēkā līdz brīdim, kamēr izpildāmas no līguma izrietošās saistības.

11.3 Pircējs līguma ietvaros ir atbildīgs par pasūtīto un piegādāto preču kvalitāti, to drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību termiņā, kā minēts noteikumu 6.3 punktā. Proti, Pircējs apzinās, ka precēm ir jāsaglabā oriģinālais iepakojums un tās nedrīkst tikt bojātas.

12. Noteikumi par preču ziedošanu Ukrainas dzīvniekiem

12.1 Turpmāk uzskaitītie noteikumi stājas spēkā no brīža, kad Pircējs izvēlas ziedot Interneta veikalā iegādātās Preces.
12.2. Ziedojuma mērķis: palīdzība Ukrainas dzīvniekiem kara apstākļos.
12.3. Pircējs ziedo Interneta veikalā iegādātās Preces Ukrainas dzīvniekiem, ja ir ievadīts atlaižu Kupons UKRAINA.
12.4. Pasūtot Preces, Pircējs iesniedz vienu pasūtījumu, kurā Pircējs izvēlas/atzīmē ziedojamās Preces.
12.5. Ziedojamo Preču skaits un pasūtījuma summa nav ierobežota.
12.6. Izvēloties ziedot Preces, Pircējs piekrīt, ka viņa iegādātās un ziedotās Preces netiks piegādātas uz Pircēja norādīto piegādes adresi/vietu.
12.7. Ziedotās Preces 2 (divu) darba dienu laikā no to iegādes dienas Pārdevējs bez atlīdzības sakomplektē un nodod tās biedrībai “Tavi draugi” (reģ.Nr. 50008218771) piegādes un noliktavas adresē: Ventspils iela 50, Rīga.
12.8. Kad Pircējs ir ievadījis atlaižu Kuponu un veicis pilna apmēra samaksu par izvēlētajām Precēm, Pircējs ir ziedojis iegādātās preces Ukrainas dzīvniekiem un Pircējs apliecina, ka ir informēts par to, ka iegādātās un ziedotās preces pēc samaksas nevar atgriezt vai aizvietot.
12.9 Kupona atlaides apmērs nesummējas un nesavienojas ar citiem aktīvajiem Kuponiem un aktuālajām Preču akcijas cenām.
12.10. Pārdevējs savā mājas lapā www.animu.lv publicē un regulāri atjauno informāciju par mūsu klientu veiktajiem ziedojumiem palīdzībai Ukrainas dzīvniekiem kara apstākļos.

13. Noteikumi par preču ziedošanu Jēkabpils dzīvnieku patversmei

13.1 Turpmāk uzskaitītie noteikumi stājas spēkā no brīža, kad Pircējs izvēlas ziedot Interneta veikalā iegādātās Preces.
13.2. Ziedojuma mērķis: palīdzība Jēkabpils dzīvnieku patversmei.
13.3. Pircējs ziedo Interneta veikalā iegādātās Preces norādītajai dzīvnieku patversmei, ja ir ievadīts atlaižu Kupons JEKABPILSPATVERSME.
13.4. Pasūtot Preces, Pircējs iesniedz vienu pasūtījumu, kurā Pircējs izvēlas/atzīmē ziedojamās Preces.
13.5. Ziedojamo Preču skaits un pasūtījuma summa nav ierobežota.
13.6. Izvēloties ziedot Preces, Pircējs piekrīt, ka viņa iegādātās un ziedotās Preces netiks piegādātas uz Pircēja norādīto piegādes adresi/vietu.
13.7. Ziedotās Preces vienas (1) darba dienas laikā no to iegādes dienas Pārdevējs bez atlīdzības sakomplektē noliktavā Ventspils ielā 50 k6, Rīga, kā arī nogādā Preces līdz to galamērķim: Jēkabpils dzīvnieku patversme.
13.8. Kad Pircējs ir ievadījis atlaižu Kuponu un veicis pilna apmēra samaksu par izvēlētajām Precēm, Pircējs ir ziedojis iegādātās preces Jēkabpils dzīvnieku patversmei un Pircējs apliecina, ka ir informēts par to, ka iegādātās un ziedotās preces pēc samaksas nevar atgriezt vai aizvietot.
13.9 Kupona atlaides apmērs nesummējas un nesavienojas ar citiem aktīvajiem Kuponiem un aktuālajām Preču akcijas cenām.
13.10. Pārdevējs savā mājas lapā www.animu.lv publicē un atjauno informāciju par mūsu klientu veiktajiem ziedojumiem Jēkabpils dzīvnieku patversmei.

 

Animu,
19. janvāris, 2023