Grozā nav neviena produkta.
€25.90 – €52.90
Pronefra ™ ir garšīga papildbarība suspensijas veidā iekšķīgai lietošanai suņiem un kaķiem, hroniskas nieru mazspējas gadījumos. Palīdz samazināt uzņemtā fosfora daudzumu, saglabāt normālu nieru struktūru un regulēt asinsspiedienu.
Pronefra ™ ir garšīga papildbarība suspensijas veidā iekšķīgai lietošanai suņiem un kaķiem, hroniskas nieru mazspējas gadījumos. Palīdz samazināt uzņemtā fosfora daudzumu, saglabāt normālu nieru struktūru un regulēt asinsspiedienu.
Pronefra ™ ir garšīga suspensija iekšķīgai lietošanai ar 4 svarīgām īpašībām: kalcija un magnija karbonāti samazina gremošanas traktā absorbētā fosfora daudzumu
Sastāvs. Rafinēta augu (olīvu, kokosriekstu) eļļa, dzīvnieku gaļa un mājputnu izcelsmes blakusprodukti, kalcija karbonāts 3,6%, hidrolizēts zivju proteīns 1,9%, hitozāns 1%, magnija karbonāts 1%. Tehnoloģiskas piedevas 1kg: 1c emulgators : polioksietilēn-20-sorbitān-monooleāts E433: 4900 mg. Analītiskie komponenti: kopeļļas un tauki 79.9%, kopproteīns 7.6%, kopšķiedra 0.33%, koppelni 4.7%.
Lietošana. Ieteicamā deva jāaprēķina atbilstoši suņa vai kaķa ķermeņa svaram. Lai deva būtu pēc iespējas precīzāka, dozēšanai izmantot komplektā esošo šļirci un adaptera vāciņu. Dot 2x dienā kopā ar barību vai tieši pirms vai tūlīt pēc barošanas perorāli ar dozētājšļirci ( kaķim 1 ml uz 4 kg ķermeņa svara, sunim 1 ml uz 5 kg ķermeņa svara,), sākotnēji līdz 6 mēnešiem. Nepārsniegt ieteicamo devu. Pirms lietošanas vai lietošanas perioda pagarināšanas, ieteicams konsultēties ar veterinārārstu. Vienmēr nodrošiniet dzīvniekam pieejamu svaigu dzeramo ūdeni. Produkts var būt nepiemērots lietošanai atsevišķiem vecākiem dzīvniekiem, vai dzīvniekiem ar gremošanas traucējumiem. Ja produkts tiek atvemts, ir ieteicams produkta devu dažas dienas samazināt, un ja traucējumi saglabājas, konsultēties ar veterinārārstu.
Kā pareizi lietot Pronefra dozatoru? (skatīties piktogrammas lietošanas pamācībā)
Uzglabāt vēsā un sausā, bērniem un dzīvniekiem neredzamā un nepieejamā vietā. Pēc pirmreizējas atvēršanas 60 ml flakonu izlietot 2 mēnešu laikā, 180 ml flakonu – sešu mēnešu laikā. Iepakojums: 60 vai 180ml flakons ar mēršļirci un adapteri.
Tilpums | 180ml, 60ml |
---|---|
Tips suņiem | |
Tips kaķiem | |
Pielietojums | |
Zīmols | |
Ražotājvalsts | |
Ražotājs | |
Svars | 0.06, 0.252 |
Svars | Nav pieejams |
Šeit Tu vari izvēlēties, kuras Animu sīkdatnes apstiprināt. Dažas no tām ir nepieciešamas pamatfunkciju veikšanai, bet citas Animu izmanto, lai uzlabotu lietotāju pieredzi.
Sīkdatnes tiek iedalītas sesijas sīkdatnēs un pastāvīgajās/pagaidu sīkdatnēs. Sesijas sīkdatnes tiek uzglabātas īstermiņā un izdzēstas brīdī, kad Jūs aizverat aktīvo interneta pārlūkprogrammu, kā Google Chrome vai Opera. Tikmēr pastāvīgās/pagaidu sīkdatnes tiks uzglabātas kādā konkrētā laika periodā. Cookies nav bīstami dati un tie palīdz pasargāt Jūsu privātumu. Sīkdatnes nekādā gadījumā netiks un netiek izmantotas, lai identificētu Animu interneta veikala Apmeklētājus, ļaunprātīgi izmantojot to privātos datus un informāciju.
Animu mājaslapa un interneta veikals izmantoto sīkdatnes, kas palīdz pārslēgt skatu no datora (desktop) versijas uz mobilā telefona versiju, pielāgojoties Jūsu ierīcei. Animu arī saglabā klientu un apmeklētāju uzstādījumus un seko aptaujām (feedback) par servisu, lai gādātu par labāku mājaslapas lietotāja pieredzi. Mēs saglabājam arī trešās personas sīkdatnes (piemēram, Google Analytics lietotāju plūsmas analīzei). Šos datus analizē trešā persona, un mūsu rīcībā nav šie dati, lai tos izmantotu.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Animu nodrošinātu pamatfunkcijas saviem klientiem un mājaslapas apmeklētājiem, kā iespēja ielogoties klienta profilā, produktu pievienošana iepirkuma grozam, apmaksas veikšana u.c.
Statistikas sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Animu saņemtu informāciju un to analizētu, izprotot mājaslapas apmeklētājus. Tā rezultātā tiek uzlabota lietotāju pieredze, kā arī tiek meklēti jauni, ērtāki iepirkšanās risinājumi Animu klientiem, pateicoties iegūtajai statistikai. Sīkdatnes palīdz novērtēt mārketinga kampaņas efektivitāti, taču tās neattiecas uz personalizētiem mārketinga piedāvājumiem.