Grozā nav neviena produkta.
€5.79
Elektrolītu vielas saturoša papildbarība teļiem, kumeļiem, jēriem, kazlēniem. Ūdens un elektrolītu balansa stabilizēšanai organismā, lai veicinātu gremošanas procesus. Regulē zarnu peristaltiku, normalizē fekāliju konsistenci. Dekstroze un elektrolītu vielas uzsūcas pakāpeniski, un nodrošina ilgstošu organisma apgādi ar enerģiju un caurejas laikā zaudētajām eletrolītu vielām. Lieto diarejas profilaksei, vai diarejas gadījumā, tās novēršanai. Sagatavots šķīdums veido gēlu.
Noliktavā 10+ prece/-es
Elektrolītu vielas saturoša papildbarība teļiem, kumeļiem, jēriem, kazlēniem. Ūdens un elektrolītu balansa stabilizēšanai organismā, lai veicinātu gremošanas procesus. Regulē zarnu peristaltiku, normalizē fekāliju konsistenci. Dekstroze un elektrolītu vielas uzsūcas pakāpeniski, un nodrošina ilgstošu organisma apgādi ar enerģiju un caurejas laikā zaudētajām eletrolītu vielām. Lieto diarejas profilaksei, vai diarejas gadījumā, tās novēršanai. Sagatavots šķīdums veido gēlu.
Ieteikumi: produkta lietošanas laikā vai pagarinot tā lietošanas ilgumu, ir ieteicams konsultēties ar veterinārārstu. Ir jāizvairās no piena izbarošanas vienlaicīgi ar produktu, piena teļiem, jēriem un kazlēniem. Ir jābūt pieejamam svaigam, tīram dzeramajam ūdenim starp barošanas reizēm. Izbarot sagatavoto produkta šķīdumu 20 minūšu laikā, pirms ir sācis veidoties gēls. Pēc Diaproof lietošanas perioda var atsākt piena izbarošanu, pēc diarejas- pakāpeniski, piemēram sākot ar piena-ūdens maisījumu 1:1. Dozējot produktu, ir ieteicams lietot komplektā pievienoto mērtrauciņu (1 kg iepakojumam). Diaproof nelietot kopā ar spazmolītiskiem līdzekļiem, vai citiem elektrolītu elementus saturošiem produktiem. Nelielu šķirņu dzīvniekiem norādītās devas ir attiecīgi jāsamazina.
Uzglabāt oriģinālā iepakojumā temperatūrā līdz 25 C, bērniem neredzamā un nepieejamā sausā vietā. Pēc katras lietošanas iepakojumu rūpīgi noslēgt. Iepakojums: paciņa 100g un kaste ar 24 paciņām. Kārba 1 kg.
Ražošanas sērija un ieteicams izlietot līdz (mēnesis, gads) – norādīts uz iepakojuma. Atbildīgais par marķējumu: Virbac (Francija). Raž. atz. Nr. αFR 9535523. Izplatītājs: Bertas Nams SIA, Ventspils iela 50, Rīga; tālr. 80000060, reģ. Nr. LV 019020
Iepakojuma svars | |
---|---|
Tips agro | |
Pielietojums | |
Zīmols | |
Ražotājvalsts | |
Svars | 0.1, 1 |
Svars | 0.1 kg |
Šeit Tu vari izvēlēties, kuras Animu sīkdatnes apstiprināt. Dažas no tām ir nepieciešamas pamatfunkciju veikšanai, bet citas Animu izmanto, lai uzlabotu lietotāju pieredzi.
Sīkdatnes tiek iedalītas sesijas sīkdatnēs un pastāvīgajās/pagaidu sīkdatnēs. Sesijas sīkdatnes tiek uzglabātas īstermiņā un izdzēstas brīdī, kad Jūs aizverat aktīvo interneta pārlūkprogrammu, kā Google Chrome vai Opera. Tikmēr pastāvīgās/pagaidu sīkdatnes tiks uzglabātas kādā konkrētā laika periodā. Cookies nav bīstami dati un tie palīdz pasargāt Jūsu privātumu. Sīkdatnes nekādā gadījumā netiks un netiek izmantotas, lai identificētu Animu interneta veikala Apmeklētājus, ļaunprātīgi izmantojot to privātos datus un informāciju.
Animu mājaslapa un interneta veikals izmantoto sīkdatnes, kas palīdz pārslēgt skatu no datora (desktop) versijas uz mobilā telefona versiju, pielāgojoties Jūsu ierīcei. Animu arī saglabā klientu un apmeklētāju uzstādījumus un seko aptaujām (feedback) par servisu, lai gādātu par labāku mājaslapas lietotāja pieredzi. Mēs saglabājam arī trešās personas sīkdatnes (piemēram, Google Analytics lietotāju plūsmas analīzei). Šos datus analizē trešā persona, un mūsu rīcībā nav šie dati, lai tos izmantotu.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Animu nodrošinātu pamatfunkcijas saviem klientiem un mājaslapas apmeklētājiem, kā iespēja ielogoties klienta profilā, produktu pievienošana iepirkuma grozam, apmaksas veikšana u.c.
Statistikas sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Animu saņemtu informāciju un to analizētu, izprotot mājaslapas apmeklētājus. Tā rezultātā tiek uzlabota lietotāju pieredze, kā arī tiek meklēti jauni, ērtāki iepirkšanās risinājumi Animu klientiem, pateicoties iegūtajai statistikai. Sīkdatnes palīdz novērtēt mārketinga kampaņas efektivitāti, taču tās neattiecas uz personalizētiem mārketinga piedāvājumiem.